debabarrena

Inskripzioa / Inscripción

Web-orri honen bistaratze zuzena

"Internet Explorer-aren bidez litekeena da web-orri hau modu egokian ez ikustea.
Ondo ikusteko "Mozilla Firefox-en" edo "Google Chrome-ren" erabilera gomendatzen dugu.

Metrología Sariki–ren kolaborazio hitzarmenaren sinadura, MIFAES "MIni FAbrica ESkolan" proiektuaren baitan

2015/02/27

Armeria Eskola eta Metrologia Sariki–k kolaborazio hitzarmen bat itxi dute, non adimen estrategiko eta ezagutzako unitate bihurtzeko helburua dugun, Lanbide Heziketako zentroen sarean. Xede nagusia, Armeria Eskolako gela nahiz tailer guztietan enpresetako produkzio prozesu osoa simulatzea da, metrologia teknologikoa barne. Ekimen hau MIFAES “Mini FAbrika ESkolan” proiektuan barneratuta dago, Euskadi 2015 Agenda Estrategikoa gidari moduan hartuta. MIFAES proiektua zabalik dago enpresa gehiagok parte hartu ahal izateko asmoz eta Armeria Eskolarekin kolaboratu dezaten edozein arlo industrialetako formazio nahiz ezagutzen oinarrira.

Armeria Eskolako zuzendari, Jose Luis Novoa eta Metrologia SARIKI S.A.–ko zuzendari nagusi Jose Antonio Larrea–ren arteko hitzarmen sinadurak, helburu jakin bat partekatzen du “metrologia arloko konpetentzietarako sarbidea eskaini eta  zabaldu Armeria Eskolako irakasle, ikasle nahiz sektore industrialeko enpresetako langileei orokorrean”.

"Arduino" tailerra Eibarlab´s eremuan

2015/02/23

Pasa den asteburuan Armeria Eskolak “Arduino” tailerra jaso zuen Eibarlab´s eremuan. EibarLAB’s, teknologia berriekin erlazionatuak dauden tailer desberdinak eratzen duten laborategia da eta era alai, dinamiko eta ludiko baten belaunaldien arteko ezagutza partekatzea du helburutzat. Baita Eibarreko lan eta kulturala sareak berrezkuratu, indartu eta bultzatu ere nahi ditu.

Mekatronika-zikloko ikasleek PIERBURG enpresa bisitatu dute

2015/02/23

Otsailaren 19an Mekatronikako goi mailako zikloko bigarren kurtsoko ikasleek Abadiñoko, Traña-Matiena auzoko, PIERBURG enpresara egin zuten bisita. Bisita hau "LP" praktikak egitera joan aurretik egiten diren bisiten barruan kokatuta dago eta bere helburua enpresetan mekatronika arloan nola lan egiten duten ikusi eta beraien eskakizunak zeintzuk diren jakiteko izaten da.

Bisita hau Mertxe Verguizas Giza Baliabidetako arduradunekin hasi zen eta enpresako produkzioko buru eskutik enpresaren historiaren inguruko aurkezpena jaso genuen eta etorkizunera dituzten erronken inguruan ere hitz egin ziguten. Behin aurkezpena bukatuta, ikasleekin solasaldia egon zen enpresaren eskakizunen inguruan, pertsonek beharko luketen formazioaren inguruan. Ikasleek ondorioztatu ahal izan zutenez, bi eskakizun garrantzitsuenetarikoa Ingeles maila altua behar dutela eta konprometituak izatea enpresako lanarekin.

Enpresak 3D imprimaketan profesionalki trebatzeko ekimen pilotua

2015/02/17

Debabarrena bailarako hamabost enpresek euren langileak 3D imprimaketan trebatzeko ekimen pilotu batetan hartuko dute parte, guztiz finantziatutako ekimen batetan.

Armeria Eskolak “Ecosistema i3D Debabarrena” proiektua jarri du martxan; Debegesa-rekin elkarlanean, 3D teknologia berritzailean trebatuko dira enpresak. Proiektu honetan Ángel Arbonies & Asociados eta Tumaker-enlankidetza aipatu behar da, Gipuzkoako Foru Aldundiaren eta Lanbide Heziketako Sailburuordetzaren babesaz gain.

Mekatronika-zikloko ikasleek DANOBAT enpresa bisitatu dute

2015/02/12

Otsailaren 6an Mekatronikako goi mailako zikloko bigarren kurtsoko ikasleek Elgoibarko DANOBAT GROUP enpresa bisitatu zuten. Bisita hau "LP" praktikak egitera joan aurretik egiten diren bisiten barruan kokatuta dago eta bere helburua enpresetan mekatronika arloan nola lan egiten duten ikusi eta beraien eskakizunak zeintzuk diren jakiteko izaten da.

Bisita hau Leire Gonzalez eta Lourdes García Giza Baliabidetako arduradunekin  hasi zen eta enpresaren historiaren inguruko aurkezpena jaso genuen eta etorkizunera dituzten erronken inguruan ere hitz egin ziguten. Behin aurkezpena bukatuta, ikasleekin solasaldia egon zen enpresaren eskakizunen inguruan, pertsonek beharko luketen formazioaren inguruan. Ikasleek ondorioztatu ahal izan zutenez, bi eskakizun garrantzitsuenetarikoak hauek izan ziren: Ingeles maila altua (B2) behar dutela DANOBAT bezalako enpresa batean lanean luzez aritzeko eta, faktore garrantzitsu bezala, jarrera. Exijentzi hauek bere garrantzia dute produktuen ehuneko 95a esportatu egiten baitute munduan zehar.

LogoFacebook

LogoTwitter