Web-orri honen bistaratze zuzena

"Internet Explorer-aren bidez litekeena da web-orri hau modu egokian ez ikustea.
Ondo ikusteko "Mozilla Firefox-en" edo "Google Chrome-ren" erabilera gomendatzen dugu.

Heziketa Zikloetan eta sarbide-proba prestatzeko ikastaroan onartzeko eta matrikulatzeko egutegia (2015-2016 ikasturtea)

2015/04/07

Ikastetxe berean maila errepikatzen dutenek edota 1. mailatik 2. mailara pasatzen direnek ekainaren 16tik uztailaren 6era egin beharko dute matrikula.

Gainontzeko ikaslerientzat:

• Eskabideak eta dokumentazioaren aurkezpena: ikastetxean bertan maiatzaren 25etik ekainaren 5a arte, biak barne.
  • Eskatzailearen espediente akademikoa edota sarrera-proba gainditu izanaren ziurtagiria –proba hori Euskal Autonomia Erkidegoko 2015eko deialdian egin ez bada– aurkezteko: uztailaren 1eko 14:00ak arte.
  • Behin-behineko zerrendak : uztailaren 9a
  • Zerrendei erreklamazioak: uztailaren 13ko 14:00ak arte
  • Behin betiko zerrendak: uztailaren 15a
  • Onartutako ikasleen matrikula egiteko aldi arrunta: uztailaren 16tik 21era, biak barne

[+ informazioa]

Bisita ezazu Armeria Eskola. Ate irekietako jardunaldiak aurreko hitzorduarekin

Armeria Eskolan Ate Irekietako Jardunaldiak apiril eta maiatzaren egun guztiak dira. Harremanetan jartzeko. Telefonoa: 943 20 32 44 – e-mail: secretario@armeriaeskola.com

Armeria Eskolako hezkuntza eskaintza

Danimarkan daude Armeriako hiru irakasle

2015/04/24

Garikoitz Garmendia, Jose Ignacio Gabilondo eta Zigor Aldazabal, apirilaren 20tik 24ra Danimarkako Vejle hirian aurkitzen dira. Armeria Eskolak Madrideko SEPIE-ren bitartez antolatzen duen lehen irakasleen mugikortasuna da. Hiri horretako Syddansk Erhvervsskole ikastetxean, instalazio elektrikoetako eta robotikako klaseetan parte hartu dute eta robotikako asistentzialeko enpresak bisitatu dituzte. Danimarka hegoaldean dagoen heziketa zikloko  ikastetxe handienetarikoa den zentro honekin harreman sendo bat izaten hastea da, bidaiaren beste helburuetako.

Eskolako ikasleak SIEMENS-ek antolatutako Automatizazio Lehiaketako finalean daude

2015/04/23

Kepa Zubizarreta eta Asier Perez, Automatizazio eta Robotika Industriala heziketa zikloko ikasleak, Siemens-ek 2014-15 ikasturterako antolatutako “Industry Automation” Lehiaketako finalean daude. Lehiaketa estatuko mailakoa da eta 10 finalisten artean hurrengo zentruak leudeke: INS Andreu (Tarragona), Salesianos Atocha (Madrid), INS Alt Penedès (Villafranca de Penedes), IES Salvador Serrano (Alcaudete), Universitat Politecnica de Valencia (Valencia),  IES Virgen de la Encina (Ponferrada), Mondragon Goi Eskola Politeknikoa eta CE Ave María San Cristobal (Granada).

Bigarren urtez jarrain Armeria Eskolako ikasleak, estatuko mailan antolatzen den lehiaketa honen, finalean aurkitzen dira.

Ikasle- eta irakasle-higikortasunetarako bloga

2015/04/17

Lantokiko praktikak atzerrian (Erasmus) egiten dituzten ikasleen esperientzien trukea errazteko, nahiz irakasle-higikortasun desberdinak zabaltzeko, Armeria Eskolako Nazioartekotze-Departamentuak hurrengo bloga sortu du, Erasmus eta Armeria izenekiko bilaketa  eginez gero errazki aurki daitekeena

www.armeriaerasmus.blogspot.com.es

Eusko Jaurlaritzako bide estrategikoa jarraituz, Armeria Eskola bere nazioarteko harremanak indartzen ari da eta garatzen ari diren higikortasuna horren adibideak dira: sei ikaslek praktikak egiten Irlandan eta Erresuma Batuan, mekanikako irakasle bat Belgikara joan zen gure bazkide kolaboratzeko eta elektrizitateko hiru irakasleak Lanbide Heziketako ikastetxe daniar handienen batekiko harremanak lantzen hasiko dira.

Bisita ezazu Armeria Eskola. Ate irekietako jardunaldiak aurreko hitzorduarekin

Armeria Eskolako hezkuntza eskaintza

Automatizazio eta Robotika Industrialeko ikasleak MTORRES enpresara bisita

2015/04/14

Martxoaren  25ean Armeria Eskolako AUTOMATIZAZIO ETA ROBOTIKA INDUSTRIALEKO ikasle nahiz irakasleak Iruñera joan ziren MTORRES enpresa bisitatzera. Bidaia luze xamarra izan arren, bisitak benetan merezi izan zuen.

Aurkezpen modura enpresari buruzko informazio eta datuak aditzen eman ondoren, ikasle nahiz irakasleok bertako langileei eskatzen zaien ezaugarri tekniko zein pertsonalak zeintzuk diren entzuteko aukera izan genuen. Ondoren enpresako instalazioak ikusi eta bertan automatizazio arloan erabiltzen dituzten teknologien berri eman zizkieten.

LogoFacebook

LogoTwitter