Web-orri honen bistaratze zuzena

"Internet Explorer-aren bidez litekeena da web-orri hau modu egokian ez ikustea.
Ondo ikusteko "Mozilla Firefox-en" edo "Google Chrome-ren" erabilera gomendatzen dugu.

Startinnova proiektuan parte hartzen duten ikasleek TEKNIKER bisitatu dute

2014/12/11

Abenduaren 10ean Mantentze-lan Elektroniko goi maila ziklozko eta Instalazio Elektrikoak eta Automatikoak erdi maila ziklozko bigarren kurtsoko ikasleek eta irakasleek TEKNIKER zentro teknologikoa bisitatu zuten. Bisita heziketa-maila desberdineko ikasle artean jarrera ekintzaileak eraiki nahi duen Starinnova proiektu barruan dago. Kasu honetan, TEKNIKER-ek Armeria Eskolako ikasleak babesten ditu proiektuan.

Bisita Ane Abadiaren, TEKNIKER-eko Prestakuntza-Arduradunaren, harrerarekin hasi zen. Zentro teknologikoan egiten diren jarduerak eta dituen departamentuak azaldu zituen. Gero, ikasleek enpresaren area desberdinak ikusteko aukera izan zuten, laborategiak zein lantegiak eta areto zuria. Bisitan zehar produktu elektronikoko garapenari buruzko aditu baten azalpenak jaso zituzten. Amaitzeko, ikasleek enpesako jarduerari buruzko galderak egiteko aukera izan zuten.

KNX aditu-ikastaroa

2014/12/10

Armeria Eskolak eta ERKAk, automatizazio- eta telekomunikazio-soluzioen hornitzaileak, abenduaren 17 eta 18rako automatizazio-proiektu handiko  ikastaro bat  antolatu dute. Ikastaro hau joan den maiatzean eman zenaren jarraipena da. Oraingo honetan proiektu handi, ingurune grafiko eta IP komunikazioei buruzkoa izango da. Parte hartzeko eraikin-automatizaziozko ezaguerak beharrezkoa dira, batez ere KNX ingurunei buruzkoak.

KNX-a eraikin-automatizazioko merkatuan hedatze handia duen estandarra da (argiztapenaren kontrola, berokuntza, aireztapena, aire girotua, monitorizazioa, alarma, uraren kontrola, kudeaketa energetikoa, neurketa adimenduna, segurtasuna eta etxetresna elektrikoen kontrola, audioa).

Mantentze prediktibo eta errodamendu muntaiari buruzko ikastaroa

2014/12/05

Ikastetxeko Prestakuntza-jardueren barruan, Armeria Eskolako mantenu-tailerretan Eskolako  eta beste inguruko ikastetxe publiko eta kontzertatutako irakasleei zuzendutako ikastetxe arteko ikastaroa egin da.

Hiru astetan zehar, Mantentze prediktiboan gaur egun erabiltzen diren erremintak aztertu dituzte, horien artean bibrazioen bidez makinen diagnosiak egiteko neurgailu desberdinak eta laser bidezko alineatzeko aparatuak erabili dituzte.

Makinen mantenua eta instalaziorako edukiak izan ditu ikastaroak: errotoreen orekatzea, errodamenduen akatsen analisi eta Zentro mekanizatu baten detekzioa, engranajeen akatsen analisi eta detekzioa, ardatz eta poleen lerrokatzea eta errodamenduen muntai teknikak.

Gaitasuna Egiaztatzeko deialdia

2014/12/05

Abenduaren 5etik aurrera Lanbide Gaitasuna Ebaluatzeko eta Ziurtatzeko Prozeduraren deialdi berriaren parte hartzeko izen-emateko aldia hasten da.

“Behe-tentsioko instalazio elektrikoak muntatzea eta mantentzea”-ko gaitasun atalak akreditatzeko interesatuak Armeria Eskolan matrikulatu ahal izango dute abenduaren 19ra arte.

[+] Info

Euskararen Nazioarteko eguna

2014/12/04

Abenduaren 3a Euskararen Nazioarteko eguna izan zen. Ikastetxean jai bat antolatu genuen egun hori ospatzeko jarduera hauekin: Bertso idatzi lehiaketa, komikiak, kartelak, argazkiak, karaoke/abestiak, pilota, musa, triatloia (lokotx bilketa + arrauts lasterketa + zaku karrera), karretila, ping-pong-a, aulki jokoa, saski jaurtiketak, dardoak, tortilla eta sokatira. Probetan parte hartu zuten bai ikasleek eta baita irakasleek ere.

Ospakizuna goizeko zortzi eta erdietan hasi zen, Eskolako Areto Nagusian izan zen hitzaldi txiki batekin. Bederatzitik hamaiketara arte lehiaketetako eta probetako momentua izan zen. Jaia hamaiketako batekin amaitu zen.

LogoFacebook

LogoTwitter