Web-orri honen bistaratze zuzena

"Internet Explorer-aren bidez litekeena da web-orri hau modu egokian ez ikustea.
Ondo ikusteko "Mozilla Firefox-en" edo "Google Chrome-ren" erabilera gomendatzen dugu.

Heziketa Zikloetan eta sarbide-proba prestatzeko ikastaroan onartzeko eta matrikulatzeko egutegia (2015-2016 ikasturtea)

2015/04/07

Ikastetxe berean maila errepikatzen dutenek edota 1. mailatik 2. mailara pasatzen direnek ekainaren 16tik uztailaren 6era egin beharko dute matrikula.

Gainontzeko ikaslerientzat:

• Eskabideak eta dokumentazioaren aurkezpena: ikastetxean bertan maiatzaren 25etik ekainaren 5a arte, biak barne.
  • Eskatzailearen espediente akademikoa edota sarrera-proba gainditu izanaren ziurtagiria –proba hori Euskal Autonomia Erkidegoko 2015eko deialdian egin ez bada– aurkezteko: uztailaren 1eko 14:00ak arte.
  • Behin-behineko zerrendak : uztailaren 9a
  • Zerrendei erreklamazioak: uztailaren 13ko 14:00ak arte
  • Behin betiko zerrendak: uztailaren 15a
  • Onartutako ikasleen matrikula egiteko aldi arrunta: uztailaren 16tik 21era, biak barne

[+ informazioa]

Bisita ezazu Armeria Eskola. Ate irekietako jardunaldiak aurreko hitzorduarekin

Armeria Eskolan Ate Irekietako Jardunaldiak apiril eta maiatzaren egun guztiak dira. Harremanetan jartzeko. Telefonoa: 943 20 32 44 – e-mail: secretario@armeriaeskola.com

Armeria Eskolako hezkuntza eskaintza

Kepa Zubizarretak eta Asier Perezek laugarren postua lortu dute Siemenseko "Industry Automation" lehiaketan

2015/05/21

Armeria Eskolako Elektrizitate Departamentuak Siemens-eko Digital Factory Dibisioak iragarri duen “Industry  Automation” Lehiaketan bere parte-hartzea era nabarmenean burutu du. Lehiaketa honetan Estatu osoko Lanbide Heziketako Institutu eta Unibertsitateko ikasleek edo irakasleek parte har dezakete, beren ikerketa-Planek automatizazio-sistemen ikerketa jasotzen badute. Aurten ehun proiektuak aurkeztu dira. Lehiaketa honekin, Siemens-ek ingurune industrialean heziketaren integrazio handiagoa sustatu nahi du.

Elkarren segidako bigarren urtean Armeria Eskolako Automatizazio eta Robotika Industrial heziketa-zikloko ikasleek laugarren postu lortu dute lehiaketa honetan. Zehazki, aurten Kepa Zubizarreta-k eta Asier Perez-ek, zikloko tutoretzarekin, “Geletako sistema berotzailearen automatizazioa eta urrutiko kontrola” proiektuarekin lortu dute.  Funtsean, sistema berotzailea kontrolatzen zuen automatismo konbentzionala automatismo programagarriarekin ordezkatzean datza. Iaz Daniel Viñaras-ek eta Adur Barrios-ek, ziklo bereko ikasleek, laugarren postua ere lortu zuten lehiaketa berean.

[+ info]

Bisita profesionala FASTPCB S.L. enpresara

2015/05/18

Pasa den maiatzaren 18an, eta sektoreko enpresekiko zuzeneko kontaktu profesionalaren filosofiarekin jarraituz, “AF-15625 – ENERGIA-ALORRERAKO EKIPAMENDU ELEKTRONIKOEN GARAPENERAKO TEKNIKARIA” ikastaroaren ikasleek eta irakasleek FASTPCB S.L. enpresara bisita profesional egin dute.

FASTPCB S.L. Inprimatutako Zirkuitu  fabrikazioan aritutako enpresa bat da, bai alde bakarragoak bai  anizkunak, III eta VI klaseen artean. Bestalde, aipaturiko prozesuan interesatutako GUREAK INDUSTRIAL enpresako ingeniarietako talde bat ere bisitari gehitu zitzaion.

Ekosistema 3D proiektuko diploma-banaketa

2015/05/12

Pasa den astean 'Ekosistema i3D Debabarrena' proiektuko I. Ikastaroaren diploma-banaketa izan zen. Ekitaldi honekin, enpresen langileak 3D teknologian heztea helburu izan duen lehen esperientzia honetako prestakuntza-fase ixten da.

Proiektu honekin Armeria Eskola eta eskualdeko hamabost enpresak i3D Ekosistema martxan jartzen saiatzen ari dira, inprimatze-sistema honetako teknologikoa produkzio-sistemara gehitzeko asmorekin. Plan honetan dira Ángel Arbonies & Asociados, Tumaker eta Análisis y Simulación parte hartzen ari. Gainera, proiektuak Gipuzkoako Foru Aldundia, Eusko Jaurlaritzako Lanbide Heziketako Sailburuordetza eta Debegesaren babesa du.

"Ondo egindako lana"

05/05/2015

Datorren asteartean, maiatzaren 12an, Armeria Eskolako Areto Nagusian, arratsaldeko 18:30etan,  “Ondo egindako lana programaren hirugarren solasaldia izango da. Manuel lraolagoitia (Microdeco, S.A.) eta Miguel Lazpiur (Grupo Lazpiur), gure bi enpresari, Sabin Azua (B+I Estrategy-ko Zuzendaria) adituarekin, beren bizitza eta enpresa industrialaren aldeko apustu egin beharrari buruz, solasean eta hausnarketan arituko dira. Jardunaldia gaztelaniaz izango da.

Armeria Eskolako Ikasle Ohien Elkarteak, atsegin osoz, interesatu guztioi, aipaturiko jardunaldira interesgarri honetara gonbidatzen zaituzte.

Izen-ematea

Irakasle Finlandiarrak Eskolan

2015/05/04

2015eko apirilaren 28an Luksiako ikastetxe finlandiarreko lau irakasle Eskola bisitatzen egon ziren. Mikel Bayerrek Instalazio Elektriko eta Automatikoko zikloaren ezaugarri nagusiak azaldu zizkien, berriz Zigor Aldazabal Automatizazio-zikloan eta Robotika Industrialean zentratu zen. Finlandiako hegoaldean kokatuta dagoen ikastetxe hau Tknika-rekin elkarlanean ari da proiektu desberdinetan. Lanbide Heziketako ikastetxea izateaz gain, helduentzako heziketa ere eskaintzen du.

LogoFacebook

LogoTwitter