HOBETUZ IKASTAROEN JAKINARAZPENA

Hobetuz deialdia ez denez argituratu, aurreikusitako ikastarokoak bertan behera geratu dira. Otsailaren amaieran argitaratuko dugu 2016 Martxoa-Ekaina bitarteko ikastaro eskaintza www.armeriaeskola.com web orrian. Barkatu eragozpenak.

Web-orri honen bistaratze zuzena

"Internet Explorer-aren bidez litekeena da web-orri hau modu egokian ez ikustea.
Ondo ikusteko "Mozilla Firefox-en" edo "Google Chrome-ren" erabilera gomendatzen dugu.

Heziketa Zikloetan onartzeko eta matrikulatzeko egutegia (2016-2017 ikasturtea)

2016/04/27

Ikasle berrientzat:

• Izena emateko epea: ekainaren 6tik 17ra arte, biak barne.

• Onartutako ikasleen matrikula egiteko aldi arrunta: uztailaren 11tik 15era, biak barne.

Ikastetxe berean maila errepikatzen dutenek edota 1. mailatik 2. mailara pasatzen direnek ekainaren 13tik uztailaren 4era egin beharko dute matrikula.

Bisita ezazu Armeria Eskola. Ate irekietako jardunaldiak aurreko hitzorduarekin

Armeria Eskolan egun guztiak Ate Irekietako Jardunaldiak dira.

Harremanetan jartzeko. Telefonoa: 943 20 32 44 – e-mail: secretario@armeriaeskola.com

Ikasle Ohien Batzarraren hitzaldia

2016/04/07

Datorren apirilaren 16an Armeria Eskolako Ikasle Ohien Elkarteko LXVI Batzar Orokorra izango da. Programan barruan Jesús Manuel Gómez Pérez-ek hitzaldi bat emango du eguerdiko 13:15ean.

"Valores y actitudes para tu desarrollo personal y mejora empresarial: Valores para trabajar. Valores para vivir" izenburuarekin, hitzaldira edozein pertsona interesatuta joan daiteke.

Jesús, 1968 urtean Bilbon jaiotakoa, garapen pertsonalari eta enpresa-hobekuntzari buruzko kongresu, ekitaldi, mintegi eta ikastaroetan hezitzailea da. "Cuentos para cambiar" liburuaren eta "La abeja empecinada. La magia está fuera de tu zona de confort. ¿Eres mosca o abeja?" irudikatutako ipuinaren egilea da. ESIC, Business & Marketing School-eko Publizitate eta Enpresa-Komunikazioan Goi mailako Programa; ESIC-eko MBA Executive; Deustuko Unibertsitateko Informatikan Goi mailako Ingeniaria eta 25 urte baino eskarmentu gehiagorekin enpresa-munduan.

SORGUNE JAZ proiektua

2016/03/18

Pasa den martxoaren 17an SORGUNE JAZ proiektuaren sariak banatu ziren. Eibarko Jaz Zubiaurre enpresak, eskuila metalikoetan espezializatuta, proposatutako ekimena izan da, enpresa honek egiten dituen produktuen aldaketei buruzko ideia berritzaileak sortzeko asmorekin. Diseinu eta Produkzioaren Programazioa Fabrikazio Mekanikoan ziklozko 40 ikasle baino gehiagok parte hartu dute.

Proiektua Azitain-eko Industrialdean Jaz Zubiaurre-k dituen instalazioetarako bisita batekin hasi zen. Bertan, ikasleek aukera izan zuten enpresako aktibitatea, bere ekoizte-prozesua eta bere produktua gertutik ezagutzeko. Hurrengo pausoa sormen-saio bat izan zen, Fernando Alonso-ren eskutik, IZINKER Sormen aplikatua eta berrikuntza enpresaren Zuzendaria. Ekitaldi hau otsailaren 16an izan zen Armeria Eskolan. Ikasleek taldeka lan egin zuten, zortzi lantalde guztira izanez. Talde hauetatik Jaz Zubiaurre-ko produktuak hobetzeko ideia-saila sortu ziren. Enpresak berak izan zen ideiak ebaluatzeko arduraduna.

Lanbide Heziketako heziketa-zikloetarako sarbide-probak. Aurre-onespenen behin betiko zerrenda

2016/03/16

Zerrenda

Aurre-onartuak daudenek, azterketa-tasa ordaindu behar dute. Matrikula gauzatutzat joko da dagokion azterketa-tasa ordaindu ondoren.

Ordainketa egin daiteke ONLINE edo banku batean Ordainketa-gutuna Internetetik deskargatu ta gero. Bi gauza hoietarako sartu behar da Proba eta Azteketen webgunean. Erabiltzailea izango da NANa (letrarekin) eta pasahitza izango da jaioteguna, (formatu honekin: urtea/hila/eguna, adibidez 1999/02/01).

ORDAINTZEKO AZKEN EGUNA MARTXOAREN 23a IZANGO DA.

LogoFacebook

LogoTwitter