HOBETUZ IKASTAROEN JAKINARAZPENA

Hobetuz deialdia ez denez argituratu, aurreikusitako ikastarokoak bertan behera geratu dira. Urtarrila amaieran argitaratuko dugu 2016 Otsaila-Ekaina bitarteko ikastaro eskaintza www.armeriaeskola.com web orrian. Barkatu eragozpenak.

Web-orri honen bistaratze zuzena

"Internet Explorer-aren bidez litekeena da web-orri hau modu egokian ez ikustea.
Ondo ikusteko "Mozilla Firefox-en" edo "Google Chrome-ren" erabilera gomendatzen dugu.

Javier Unamunok "Grabadore bola" jaso du

2016/02/02

Pasa den otsailaren 2an Untzaga plazan egon zen Ikasenpresa azokaren inaugurazio ekitaldian Miguel de los Toyos Eibarko alkatearen eskutik Javier Unamunok “Grabadore bola” oroigarria hartu zuen. Lan-munduan nabarmentzen direnei Eibarko Udalak ematen dien onarpen bat da.

Javier Unamuno, urteetan Armeria Eskolako irakasle izandakoa eta erretirora duela gutxi  heldu duena, EAE-ko Lanbide Heziketako ikastetxeetatik datorren ikasleak biltzen duen Ikasenpresa azoka, azken bost urtetan Eibarren antola dadila egile izan da. Gainera, azken urtetan LH-ko ikastetxeko ekintzailetasuna garatzen duen Urratsbat programaren Dinamizatzaile-Koordinatzailea izan da Tknikan, Lanbide Heziketarako ikerketa eta berrikuntza aplikutarako zentroan. Onarpena jaso ondoren bere eskerrak eman zizkion Udalari.

[+ Info]

ARIko 2. mailako ikasleak Copreci eta Mondragon Assembly bisitatzen

2016/01/14

Urtarrilaen 11an Automatizazio eta Robotika Industrialeko (ARI) 2. mailako bi taldeen ikasleak Aretxabaletan izan ziren bertako bi enpresa bisitatzen. Fagor Taldeko eta Mondragon Korporazioko kideko Copreci enpresa kooperatiba bisitatu zuten aurrena. Nazioarteko ezarpeneko enpresa da eta etxetresna elektrikoetarako osagaien garapenean dihardu.

Bertan enpresaren aurkezpen orokor baten ondoren, gure ikasleek tailerrak eta azken urteetan bere ekoizpen lerroak automatizatzeko egindako instalazio berriak bertatik bertara ikusi ahal izan zituzten, pieza bakoitzeko 2,5 segundoko ekoizpen denbora lortzen duten produkzio lineak hain zuzen ere.

Ondoren, Mondragon Assembly-ra hurbildu ziren, automatizazioan eta robotikan esperientzia handiko enpresa, hau ere Mondragon Korporazioko kooperatiba. Robotak, ikusmen artifizialeko sistemak, automatak, ordenagailu industrialak, eragile pneumatiko eta elektrikoak eta denetariko komunikazio sistema industrialak uztartzen dituzten makina automatizatuen muntaia eta martxan jartzea ikusi zuten bertako tailerretan.

"Ondo egindako lana"

2016/01/11

Datorren urtarrilaren 25ean, arratsaldeko 18:00tan, “ondo egindako lana” programaren saio berri bat egingo dugu Armeria Eskolan, Antonio Cancelo, EROSKI-ren sortzaile eta MCC presidente ohia, eta  Angel Toña, Eusko Jaurlaritzako Enplegu eta Gizarte Politiketako Sailburuaren parte-hartzearekin.

Enpresaburu ezaguna eta egungo arduradun politiko bat, Euskal Lan Harremanen Kontseiluko burua den Tomás Arrietarekin hitz eta gogoetan, enpresa eredu  eta erlazio berri eta iraunkorragoen beharrari buruz.

Armeria Eskolak, atsegin osoz, interesatu guztioi, aipaturiko jardunaldira interesgarri honetara gonbidatzen zaituzte. Jardunaldia gaztelaniaz izango da.

Izen-ematea

Lanbide-konpetentziak egiaztatzeko deialdia

2015/12/21

Urtarrilaren 11tik aurrera lan-esperientziaren bitartez eta/edo prestakuntzako bide ez-formalen bitartez hartutako lanbide-gaitasunak ebaluatzeko eta egiaztatzeko prozeduraren deialdi berriaren parte hartzeko izen-emateko aldia hasten da.

Instalazio elektrikoetako eta automatikoetako teknikari-tituluarekin erlazionatutako lan-esperientzia  egiaztatzeko interesatuak Armeria Eskolan aurrez izena eman ahal izango dute urtarrilaren 25era arte.

[+] Info

Bisita profesionala IKOR Living Technology enpresara

2015/12/16

Pasa den abenduaren 10ean, sektoreko enpresekiko zuzeneko kontaktu profesionalaren bidean jarraituz, "AF-18395 - EKIPAMENDU ELEKTRONIKOKO GARAPENEKO TEKNIKARIA (EEGT)" ikastaroaren ikasle eta irakasleek "IKOR Living Technology" bisitatu dugu. IKOR zirkuitu elektronikoen diseinurako eta fabrikaziorako zerbitzuak eskaintzen dituen konpainia bat da, eta hornidura-kateko zerbitzu osoak eskaintzen zaizkiena puntako konpainia industrialei eta teknologikoei, mundu osoan.

Irakasleen nahiz ikasleen aldetik balorazioa BIKAINA izan da, Iñigo Oñederraren, IKOR-eko I+D zuzendariaren, azalpenekin (oso onak) ikusi eta ikasi duguna kontuan hartuz.

LogoFacebook

LogoTwitter