Web-orri honen bistaratze zuzena

"Internet Explorer-aren bidez litekeena da web-orri hau modu egokian ez ikustea.
Ondo ikusteko "Mozilla Firefox-en" edo "Google Chrome-ren" erabilera gomendatzen dugu.

Armeria Eskolako Ikasketa Sariak

2014/11/20

Armeria Eskolak 2013-2014 ikasturteko  Armeria Eskolako Ikasleen Guraso Elkartearen Ikasketa Sariak banatu zituen pasa den azaroaren 19an, ikasleen espediente akademikoak baloratzen direnak.  Sarituak hauek izan ziren: Yerai Astigarraga Ruíz eta Andoni Retana Sendino, “Mekanizazioa” zikloarenak; Irfan Khan Anjum eta Asier Salaverria Garate, “Produkzioaren programazioa fabrikazio mekanikoan” zikloarenak; José Ariel Zuñiga Rojas, “Mekatronika industriala” zikloaren; Daniel Santos Pérez eta Erlantz Salas De La Concepción, “Telekomunikazio eta informatika sistemak” zikloarenak; Daniel Vinaras Arquillo, Angel Hidalgo Bueno eta Unai Gasteain Elustondo, “Automatizazioa eta robotika industriala” zikloarenak; eta Jon Korta Aranburu eta Jon Egaña Berriozabalgoitia, “Mantentze-lan elektronikoa” zikloarenak. Horretaz gain, Ikasketa Sari Berezia eman zioten, espediente akademiko bikaina izateagatik, Patxi Marin Castillari, “Instalazio elektrikoa eta automatikoak” zikloaren ikasleari.

"Maker" komunitateari zuzendutako 3D Inprimatzeari buruzko ikastaroa

2014/11/13

3D Inprimatzeak erakartzen bazaitu eta Eibarko “Maker” mugimenduarekin bat egin nahi baduzu, Armeria Eskolako Ikasle Ohien Elkarteak Eibarko Udalaren laguntzarekin antolatu duen 3D-Makers ikastaroak ezagutzarik berrienak eskainiko dizkizu. Plaza mugatuak dira (15 leku), ikastaroak 20 ordu iraungo du eta azaroaren 24an hasiko da.

Gurasoen Elkartearen Urteko Batzarra

2014/11/13

Datorren azaroaren 19an, asteazkenean, arratsaldeko 7etan, Armeria Eskolako Guraso Elkartearen urteko Batzar Nagusia izango da. Ekitaldi horretan 2013-2014 ikasturteko ikasle onendako Sariak banatuko dira. Guraso guztiak gonbidatuta zaudete batzar honetara.

Eguneko aztergaia

Gaitasuna Egiaztatzeko deialdia – Azaroa 2014

2014/11/03

Azaroaren 4tik aurrera Lanbide Gaitasuna Ebaluatzeko eta Ziurtatzeko Prozeduraren deialdi berriaren parte hartzeko izen-emateko lehenengo aldia hasten da. “Tresneria industrialaren mantentze eta muntatze mekanikoa" edo "Mekanizatuta" prestakuntzekin erlazionatutako eskarmentu profesionala egiaztatzeko interesatuak Armeria Eskolan matrikulatu ahal izango dute. Abenduaren 5etik 19ra arte “Behe-tentsioko instalazio elektrikoak muntatzea eta mantentzea”-ko gaitasun atalak akreditatzeko interesatuentzat izango da epea.

[+] Info

2014-2015 ikasturterako bekak eta diru-laguntzak

2014/10/28

Unibertsitateaz kanpoko ikasketa bekak eta diru-laguntzak eskatzeko epea zabalik dago.

Eskatzeko epea: azaroaren 12ra arte.

Eskaera egiteko eta zalantzak argitzeko: Eskolako idazkaritzan.

[+] Informazioa

LogoFacebook