Zerbehar

zerbehar@armeriaeskola.com

Web-orri honen bistaratze zuzena

"Internet Explorer-aren bidez litekeena da web-orri hau modu egokian ez ikustea.
Ondo ikusteko "Mozilla Firefox-en" edo "Google Chrome-ren" erabilera gomendatzen dugu.

2014-2015 ikasturterako bekak eta diru-laguntzak

2014/10/28

Unibertsitateaz kanpoko ikasketa bekak eta diru-laguntzak eskatzeko epea zabalik dago.

Eskatzeko epea: azaroaren 12ra arte.

Eskaera egiteko eta zalantzak argitzeko: Eskolako idazkaritzan.

[+] Informazioa

ARI zikloko ikasleek bi enpresak bisitatu dituzte

2014/10/28

Urriaren 23an Goi Maila zikloko Automatizazioa eta Robotika Industrialako, bai lehengo bai bigarren kurtsoko,  ikasleek eta irakasleek bi elgoibartarreko enpresak bisitatu zituzten.

Lehenengo LIZARDI AUTOMATISMOAK  kooperatiba izan zen. Makineria bereziko diseinuan, instalazioan, programazioan abiaraztean dihardun enpresa da, batez ere makina erremintako sektorera zuzenduta. Bisitan ikasleek sistema automatizatu baten prozedura, bulego teknikoa, sistema eta prozesu kableatuta eta biltegia ikusteko aukera izan zuten.

Gero LANBI, S.A giltza eskurako mekanizazio- eta muntaketa-instalazioak egiten dituen enpresara joan ziren. Han makina edo instalazio baten abiatze sistema programatua ikusteko aukera izan zuten.

Hobekuntzatik haratago... eraginkortasuna

2014/10/24

EUSKALIT-ek koordinatzen duen “Kudeaketa Aurreratuaren Europar Astea” barruan Armeria Eskolako Ikasle Ohien Elkarteak “Hobekuntzatik haratago... eraginkortasuna” izenburuekiko hitzaldi-hausnarketa antolatu du.

Saioa Armeria Eskolan bertan, datorren azaroaren 11an, asteartean, goizeko hamaiketan izango da. Hizlariak hauek izango dira: Aitor Andrés, TTT EJES enpresako Zuzendari Nagusia, eta Leire Martinez, SISTEPLANT enpresako Proiektu-Zuzendaria.

Izen ematea: azaroaren 7ra arte, 943 20 31 46 telefonoan edo  aaa@armeriaeskola.com.

[+] Info

Armeria Eskolak Poloniako ordezkaritza bateko bisita jaso du

2014/10/22

Urriaren 20tik 23ra Poloniako ordezkarien bisita jaso du Armeria Eskolak. Poloniar hauek Armeria Eskolarekin batera proiektu Europear baten parte hartzen ari dira. Proiektuaren helburua beste herrialdeko Lanbide Heziketa eta honek sare industrialarekin dauzkan harremanak ezagutzea da. Zehazki, bisitaren xedea  Euskal herriko Lanbide Heziketa eredu bezala hartzea da eta beren eskualdean egokituta aplikatzea.

Ordezkari  hauel Byalistok hiritik datoz, Poloniako ipar-ekialdean dagoen Podlaskie probintziako kapitala, eta partaide hauetaz osatuta dago: Lurraldeko Hezkuntza Saileko Zuzendaria, Lucja Orzechowska, Zespol Szkol Technicznych Lanbide Heziketa ikastetxeko zuzendari nahiz irakasleak eta hainbat enpresa arduradun, guztira 8 pertsonako delegazioa delarik.

Bisita egun hauetan zehar, Armeria Eskola eta bere funtzionamendua ezagutzeaz gain, Tekniker teknologi zentroa, LH-ko Berrikuntza Zentroa Tknika, Aretxabaletako Lanbide Heziketako Eskola eta Arrasateko Alecop enpresa ere ikusteko eta ezagutzeko aukera izango dute.

Armeria Eskolarentzat beste ikastetxe nahiz enpresa Europearekin lankidetza sakontzea garrantzitsua da eta honelako proiektuak elkar ezagutu eta praktika onak trukatzeko aberasgarriak direla deritzo.

IRUDILABS, enpresa berria sortu da Armeria Eskolako URRATSBAT programan barruan

2014/10721

Urratsbat programa aurten ere, aurreko urteetan bezala, martxan dago. Programa sortzen da Lanbide Heziketako, bai hasierako heziketako bai enplegurako heziketako, ikasleei eta ikasle ohiei laguntzeko bere enpresaren sorreran.

13-14 ikasturtean, Urrasbat programan,  sei proiektu landu ziren, haietako bi prototipo-fasean eta lau negozio-plana garatuz. Azken hauetako, bi esperimentazio-fasera pasatu ziren, eta haietako bat enpresa baten sorreran amaituz.  Iñaki Ovejerok bultzatutako proiektua izan da. Iñaki Mekatronika Industriala zikloko ikasleak zen eta Arte ederretako aurreko ikasketak zituen, Ikus-entzunezko arloan.

Iñakik pausoa eman du eta ikus-entzunezko eta komunikazioko zerbitzuak ematen dituen enpresa bat abiarazi du, IRUDILABS izenarekin. Momentu honetan, Canal+-entzako freelance moduan lan egiten du eta Madrilera joan da bere proiektuarekin aurrera jarraitzeko.

Bere proiektua edo negozioaren ideia garatzeko interesatuta daudenek harremanetan jar daitezke email honen bidez: urratsbat@armeriaeskola.com

LogoFacebook

LogoTwitter