Web-orri honen bistaratze zuzena

"Internet Explorer-aren bidez litekeena da web-orri hau modu egokian ez ikustea.
Ondo ikusteko "Mozilla Firefox-en" edo "Google Chrome-ren" erabilera gomendatzen dugu.

"Ondo egindako lana": Gaizka Garitano Joseba Urkiolarekin solasean

2015/01/26

Datorren ostegunean, urtarrilaren 29an, Armeria Eskolako Areto Nagusian, arratsaldeko 18:30etan,  “Ondo egindako lanaprogramaren barnean euskarazko solasaldia izango dugu. Gaizka Garitano, Eibar Futbol Taldeko entrenatzaileak, eta Joseba Urkiola, EITBko kazetariak parte hartuko dute.

Armeria Eskolako Ikasle Ohien Elkarteak interesatu guztiak aipaturiko jardunaldira gonbidatzen zaituzte. Izena emateko eta informazio gehiagorako, 943 20 31 46 – 943 20 32 44 telefonoetara deitu edo aaa@armeriaeskola.com helbide elektronikora bidali.

Gonbidapena

Goi-Teknikari Tituluak eskuratzeko proba libreak

2105/01/14

Matrikula 2015ko martxoaren 9tik 20ra bitartean egin beharko da, bi egun horiek barne.

Azterketa-eskubideak ordaintzeko azken eguna 2015ko martxoaren 25a izango da.

Probak ekainaren 1tik 19era bitartean egin ahal izango dira, ikastetxe bakoitzak ezartzen duen egutegira egokituz.

[+ info]

2015ko zikloetarako sarbide probaren matrikulazio eta azterketen egutegia

22/12/2014

Proba hori egin ahal izateko, izena emateko epea: 2015ko urtarrilaren 12tik 21era Autonomia Erkidegoan heziketa-zikloak ematen dituen ikastetxeren batean.

Egin beharreko proben egutegia: 2014ko maiatzaren 7 eta ekainaren 18an.

[+] info

Startinnova proiektuan parte hartzen duten ikasleek TEKNIKER bisitatu dute

2014/12/11

Abenduaren 10ean Mantentze-lan Elektroniko goi maila ziklozko eta Instalazio Elektrikoak eta Automatikoak erdi maila ziklozko bigarren kurtsoko ikasleek eta irakasleek TEKNIKER zentro teknologikoa bisitatu zuten. Bisita heziketa-maila desberdineko ikasle artean jarrera ekintzaileak eraiki nahi duen Starinnova proiektu barruan dago. Kasu honetan, TEKNIKER-ek Armeria Eskolako ikasleak babesten ditu proiektuan.

Bisita Ane Abadiaren, TEKNIKER-eko Prestakuntza-Arduradunaren, harrerarekin hasi zen. Zentro teknologikoan egiten diren jarduerak eta dituen departamentuak azaldu zituen. Gero, ikasleek enpresaren area desberdinak ikusteko aukera izan zuten, laborategiak zein lantegiak eta areto zuria. Bisitan zehar produktu elektronikoko garapenari buruzko aditu baten azalpenak jaso zituzten. Amaitzeko, ikasleek enpesako jarduerari buruzko galderak egiteko aukera izan zuten.

KNX aditu-ikastaroa

2014/12/10

Armeria Eskolak eta ERKAk, automatizazio- eta telekomunikazio-soluzioen hornitzaileak, abenduaren 17 eta 18rako automatizazio-proiektu handiko  ikastaro bat  antolatu dute. Ikastaro hau joan den maiatzean eman zenaren jarraipena da. Oraingo honetan proiektu handi, ingurune grafiko eta IP komunikazioei buruzkoa izango da. Parte hartzeko eraikin-automatizaziozko ezaguerak beharrezkoa dira, batez ere KNX ingurunei buruzkoak.

KNX-a eraikin-automatizazioko merkatuan hedatze handia duen estandarra da (argiztapenaren kontrola, berokuntza, aireztapena, aire girotua, monitorizazioa, alarma, uraren kontrola, kudeaketa energetikoa, neurketa adimenduna, segurtasuna eta etxetresna elektrikoen kontrola, audioa).

LogoFacebook

LogoTwitter