Zerbehar

zerbehar@armeriaeskola.com

Web-orri honen bistaratze zuzena

"Internet Explorer-aren bidez litekeena da web-orri hau modu egokian ez ikustea.
Ondo ikusteko "Mozilla Firefox-en" edo "Google Chrome-ren" erabilera gomendatzen dugu.

Hobekuntzatik haratago... eraginkortasuna

2014/10/24

EUSKALIT-ek koordinatzen duen “Kudeaketa Aurreratuaren Europar Astea” barruan Armeria Eskolako Ikasle Ohien Elkarteak “Hobekuntzatik haratago... eraginkortasuna” izenburuekiko hitzaldi-hausnarketa antolatu du.

Saioa Armeria Eskolan bertan, datorren azaroaren 11an, asteartean, goizeko hamaiketan izango da. Hizlariak hauek izango dira: Aitor Andrés, TTT EJES enpresako Zuzendari Nagusia, eta Leire Martinez, SISTEPLANT enpresako Proyect Manager.

Izen ematea: azaroaren 7rako, 943 20 31 46 telefonoan edo  aaa@armeriaeskola.com.

[+] Info

Armeria Eskolak Poloniako ordezkaritza bateko bisita jaso du

2014/10/22

Urriaren 20tik 23ra Poloniako ordezkarien bisita jaso du Armeria Eskolak. Poloniar hauek Armeria Eskolarekin batera proiektu Europear baten parte hartzen ari dira. Proiektuaren helburua beste herrialdeko Lanbide Heziketa eta honek sare industrialarekin dauzkan harremanak ezagutzea da. Zehazki, bisitaren xedea  Euskal herriko Lanbide Heziketa eredu bezala hartzea da eta beren eskualdean egokituta aplikatzea.

Ordezkari  hauel Byalistok hiritik datoz, Poloniako ipar-ekialdean dagoen Podlaskie probintziako kapitala, eta partaide hauetaz osatuta dago: Lurraldeko Hezkuntza Saileko Zuzendaria, Lucja Orzechowska, Zespol Szkol Technicznych Lanbide Heziketa ikastetxeko zuzendari nahiz irakasleak eta hainbat enpresa arduradun, guztira 8 pertsonako delegazioa delarik.

Bisita egun hauetan zehar, Armeria Eskola eta bere funtzionamendua ezagutzeaz gain, Tekniker teknologi zentroa, LH-ko Berrikuntza Zentroa Tknika, Aretxabaletako Lanbide Heziketako Eskola eta Arrasateko Alecop enpresa ere ikusteko eta ezagutzeko aukera izango dute.

Armeria Eskolarentzat beste ikastetxe nahiz enpresa Europearekin lankidetza sakontzea garrantzitsua da eta honelako proiektuak elkar ezagutu eta praktika onak trukatzeko aberasgarriak direla deritzo.

IRUDILABS, enpresa berria sortu da Armeria Eskolako URRATSBAT programan barruan

2014/10721

Urratsbat programa aurten ere, aurreko urteetan bezala, martxan dago. Programa sortzen da Lanbide Heziketako, bai hasierako heziketako bai enplegurako heziketako, ikasleei eta ikasle ohiei laguntzeko bere enpresaren sorreran.

13-14 ikasturtean, Urrasbat programan,  sei proiektu landu ziren, haietako bi prototipo-fasean eta lau negozio-plana garatuz. Azken hauetako, bi esperimentazio-fasera pasatu ziren, eta haietako bat enpresa baten sorreran amaituz.  Iñaki Ovejerok bultzatutako proiektua izan da. Iñaki Mekatronika Industriala zikloko ikasleak zen eta Arte ederretako aurreko ikasketak zituen, Ikus-entzunezko arloan.

Iñakik pausoa eman du eta ikus-entzunezko eta komunikazioko zerbitzuak ematen dituen enpresa bat abiarazi du, IRUDILABS izenarekin. Momentu honetan, Canal+-entzako freelance moduan lan egiten du eta Madrilera joan da bere proiektuarekin aurrera jarraitzeko.

Bere proiektua edo negozioaren ideia garatzeko interesatuta daudenek harremanetan jar daitezke email honen bidez: urratsbat@armeriaeskola.com

Goi Mailako Zikloetarako Sarbide-Proba prestatzeko ikastaroa: aurkezpen-ekitaldia

2014/09/17

Goi Mailako Zikloetarako Sarbide-Proba prestatzeko ikastaroaren aurkezpen-ekitaldia datorren urriaren 15ean, asteazkena, izango da, arratsaldeko 17:00etan, Eskolako Areto Nagusian.

Klaseak urriaren 20an hasiko dira.

Lehen Aukera programa: langabeak praktiketan kontratatzeko ekimena

2014/09/11

Eusko Jaurlaritzak martxan ipini berri du Lehen Aukera programaren II. edizioa 30 urtez azpiko pertsona tituludunen kontratazioa sustatzeko, langabezi egoeran daudenak eta beraiek duten titulazio horrekin zerikusia duen lanpostu horretan lan esperientzia laburra edo gabekoa izan behar dutelarik.

Programa honi buruz informatzeko asmoz, Armeria Eskolak bi zabalkunde jardunaldi antolatu ditu. Aurrena programa honetako lan eskaintza egiteko enpresa interesatuentzat: osteguna 2014/09/18 arratsaldeko 17:00tan Ikasle Ohien Elkarteko egoitzan. Bigarrena: Lanbide Heziketa tituludunen arteko interesa dutenentzat: asteazkena 2014/09/24 arratsaldeko 17:00tan

+ Informazioa

LogoFacebook